Japp jag är kvar....

Hej!

Julen är avklarad och alla överlevde, vad mer kan man önska?!

Dagarna innan jul tänkte jag göra mig julesnygg, så jag hade köpt hårfärg, trixar på med detta och när allt är klart och jag ska skåda på resultatet så är det första jag ser ETT GRÅTT HÅRSTRÅ SOM STICKER UPP......sen ser jag fler å fler å fler å fler.....allt hade alltså blivit färgat utom det som var tänkt.



Joline sa  till mig igår: "tyckte inte du att tomten lät som Emil".....hon är ju bara för klok! det är nog bara en tidsfråga innan hon upptäcker sanningen, läste att Paris Hilton trodde på tomten ända tills hon var 16 år.....så länge hade jag faktiskt inte tänkt att dölja sanningen för henne!

Ha en bra fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: gunilla

Vilken söt bild. Är det du när du var liten? Det är ju faktiskt lite likt;)

2009-12-30 @ 08:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0