lite om inget

Så kallt! ansiktet nästan frös ihop när jag gick hem från jobbet igårmorse! då var det 30 minus, när är det "bara" 20 minus!



NU REKLAM:
Vi har skaffat ny kattsand, köpte nån billig sand på ÖB men det luktade ju kattarsle överallt! sen så kostade vi på en lite lyxigare variant (från stuguns bygg å färg) men ÅHH vilken skillnad, det luktar gott nu när man är där å gräver i bland klumparna! (för den är faktiskt klumpbildande;) fantastico!



Nu har jag gjort upp en eld i kaminen, skönt! men det tog sin tid, misslyckades flera gånger....jag har allt som behövs, snustorr ved, tändstickor och braständare och ÄNDÅ ska man behöva misslyckas?!



snart är det år  2010, det kommer att ta lååång tid att lära sig att skriva ett nytt år om jag känner mig själv rätt.
känner på mig att det kommer att bli  (eller önskar) ett helt fantastiskt år! med: mera träning, bättre kost, mera frukt och slutligen lyx och rikedomar!



Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0