Hur ska jag klara mig utan BÖNDERNA?

Igår  var jag å Gunilla till stan å gjorde klart så vi blev behöriga första hjälpare, det gick ju fin fint det!
GRATTIS till oss!

Men innan det så shoppade vi, jag verkligen fyndade.....tycker jag själv! köpte en riktigt nice klänning för 150:- och två likadana långa tröjor fast olika färger 99 kr styck!

Sen blev det julklappar, till mamma, Håkan, å Emil, resten har jag köpt till. ....om det inte vore för att Emil har världens ryggskott (riktigt illa är det verkar det som)(säger han åxå) så skulle han väl ha snokat igenom hela huset vid det här laget, men eftersom jag hör exakt vart han befinner sig (eftersom han stånkar, frustar och bitvis skriker, så sitter jag lugnt och känner att jag har koll på julisarna!

Nej nu har jag letat inga bilder finns att visa på min fyndkläder, (kanske lika bra det, för annars kommer min blogg snart att vara en """"idag har jag på mig ditt och datt blogg"""" och så får det inte bli! men är ni väldigt nyfiken får ni väl komma hit och spana in dom då!

Missade Bönderna igår, men om inte Gunilla hör av sig snart och bjuder in mig på hennes inspelade avsnitt så ska jag kolla in reprisen 11,55 idag.....SPÄNNANDE!

Det här är min gissning: Min älskligs Roger tar mig....nej just det ja, jag var inte med, men då tar han....hon med tänderna som är äldst.

Janne: tar hon som är lite äldre, ljushåriga hurtbullen. fast jag tycker att han ska ta hon med tänderna (det finns två med "dom där tänderna")

Thilde: tar han med glasögonen....fast det kanske bägge har? jamen han som är längst av dom, liknar lite grann som han på tuben kalles kaviar.

Och slutligen han den sista som jag inte kommer ihåg vad han heter.....jag hoppas verkligen han tar MY för den andra tjejen som jag inte kommer ihåg vad hon heter är ju ett BARN.....UUUUHHHÄÄÄÄ han bryr sig inte om mig!! han har inte tittat på mig på 3 minuter.....nej men inse att det inte är bara HON där.....nej så ta MY!

Nu har han ju iof redan valt och jag ska kolla på reprisen så jag kan ju knappast påverka....det hade jag ju kanske inte kunnat ändå eftersom han inte har min bloggadress och det är inspelat för lääääänge sedan.

Nu håller detta på att bli en lååång roman, så nu slutar jag helt enkelt att skriva...för er som faktiskt har orkat att läsa ända hit ner.

Hej hopp!


AHHH!!! vad jag längtar!  ♥♥♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0