VART?

Puuhhh....jag har varit så nära döden man kan komma, var ut i fredags, det blev lite väääl mycket, och jag var sååå dålig hela Lördagen, levern värkte!  jag vet, hur omoget och orutinerat som helst, men nu blev det som det blev!

Jag har fått mig en rejäl tankeställare och känner nu hur UNDEBART livet är utan att vara bakis som ett ägg!

Jag å Emil håller på å kollar för fullt vart vi ska åka i Januari, Filippinerna, vietnam, kuba, mexico....ja vi vet liksom inte? Filippinerna vill vi men det är så fruktansvärd lång restid, jaja vi får se vart det bär av, det kanske blir Bomsund!

Snart är det jul, det kan ju få trilla ner lite mer snö nu, så kommer julstämmningen åxå, dom flesta julklapparna är inhandlad, så jag är redo, låt den komma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0