Den ständiga frågan: VAD ska man äta idag?

Ikväll blir det smultronvin å spel med Gunilla och Tina....men först måste jag å Gunilla gå en boxnings match, hennes räddning kan vara att jag känner mig orkeslös idag;)

Jag har tränat som en liten dåre nu senaste 1 1/2 veckan....ställde mig på vågen igår och den visar att jag har gått upp!!!!! jajajajajajja jag vet om det där "du bygger ju muskler" snacket.
Men jag har faktiskt gått med i ett vad. 2 kg ska bort innan nyår, annars blir jag skyldig en middag och bio, det är bättre om jag klarar det och blir BJUDEN ist!
(och NEJ det är inte Emil som jag slutit vadet med, för han är sååå nöjd med mig som jag är)

Senaste skvaller nyheten säger att: Lady gaga skulle vara en man?........för mig får hon/han vara vad hon/han vill.

Take care....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0