BRUNO!

Ja nu ska man snart iväg....jobba på självaste nyårsåfton! känns faktiskt riktigt trist nu när det börjar närma sig, hade varit så mycket roligare att fira med nära ♥ kära måste jag säga.

Har iof väldigt bra jobbarkompisar så det hade ju kunnat vara värre, det ÄR inte synd om mig!

Nu har jag betalat mina räkningar och gjort mig skuldfri (dom jag kommer ihåg) så nu går jag in i det nya året med rent samvete (tror jag iallafall). så det känns ju nice!

Såg en helt sjuuuk film igår den hette Bruno, sjuk MEN rolig.



Nu tänkte jag önska mina ♥kära♥ och okära läsare ett gott nytt år, hoppas det nya blir fantastiskt för er och för mig!



Ta hand om er!

och tänk på att:

1. det blir inte roligare ju mer man dricker (man bara tror det)
2. fyrverkerier kan vara farliga (när man är full som ett ägg)
3. om du har missat lunchen kan du inte äta dubbelt så mycket till middag för att komma ikapp.


♥.....har precis lärt mig att göra hjärtan;)

 








Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vilka fina hjärtan skulle åxå vilja kunna göra sådana , du får väl visa mej när vi ses.kram på er i Stugun

2010-01-01 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0