Bönderbönderbönderbönderbönderbönder

Men ÅHHH! säger jag bara, men en ton av irritation.

Jag sitter vid tv:n spänd som en liten snoris på självaste julafton och väntar på att reprisen av bonde söker fru ska sätta igång, och I reklamen, strax innan det börjar hinner jag se vilka som blivit valda eftersom dom gör reklam för kvällens avsnitt.....suck å stånk jävla tv 4!

Men men sånt är livet!

Thilde fick sin (vänta måste googla på vad alla heter)....ja sin: Stefan, dom var så söta!
Janne fick sin: Åsa, det blir nog kanon det med, även fast jag trodde mer på Anette.
Roger fick sin: Camilla.....tror inte att det kommer att hålla.
Pecka fick sin: My.....BRA val, kan nog bli bra, lite osäker, hon verkade lite tveksam tyckte jag.

Ikväll får vi se när dom åker iväg, och Roger dansar magdans...hmm! får skynda mig från boxningen för att hinna med det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med trodde på Anette!

2009-12-17 @ 14:09:58
Postat av: linda

Tycker snart att Roger verkar normalast, den där jävla per-jörgen ska nog hellre ha sig en pojkvän, fast han har inte hajat det själv ännu.

2009-12-18 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0