Hipp hipp hurra!

Nu åker jag snart mot Hammarn å ska klippa mig, och färga håret....jag är ju en person som inte får ngt gratis här i världen, äter jag en punschpralin måste jag alltså springa minst 15 minuter för att den inte ska sätta sig på häcken.

grått hår har jag haft i flera år trots min ringa ålder, inga rika släktingar, så varje krona ska det kämpas för.

Men jag klagar inte, det är ROLIGT att motionera, gå, klättra, paddla, rida, springa osv.
Det gråa håret då?....det finns ju färg!....eller ska man kanske bli naturlig i huvudet?....nej vi ska inte gå för långt nu.
Och pengarna då?....jag har så jag klarar mig, inte mkt å inte lite...jag har lärt mig att uppskatta pengar och att dom inte räcker hur länge som helst.

Så eftersom jag lärt mig det, så gör det inget om jag vinner några miljoner på ex lotto, eller ifall någon avlägsen släkting som jag inte vet om, vill skänka några millar.

Hur som helst OM jag var snuskigt rik skulle jag nog: köpa eller bygga ett drömhus vid vattnet. bjuda alla mina nära å kära på en gemensam resa utomlands. ja det finns ju hur mkt som helst man skulle kunna göra!

Iallafall fyller min kära mamma år idag!  ses ikväll, love you!



hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Anette

Det är bra Cissi att du tar livet lätt,annars risk för att även åldras snabbare också :)

2009-08-26 @ 22:45:03
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0