Idag är vi negativ!

Jaha....thepiratebays hemsida ligger nere
Jag skulle gå ut och gå....det börjar att spöregna.

Madde kungligheten har kommit på att hon  ska gifta sig och KUNGEN ska stå för den lilla kostnaden, jamen HURRA då vad generöst! ....vem betalar hans lön då? jomen visst det är ju JAG det....jag som skattebetalare alltså. även du kanske får stå för en liten slant.

Alltså kommer jag ofrivilligt betala kungamaddes bröllop....uuhääää!!!!!!!

Ärligt talat så fattar jag inte varför vi ska ha ett kungahus?  ja dom kanske ger bra pr för Sverige.....man ska man betala HUR MYCKET som helst för den pr: en?    JAG RÖSTAR NEJ TILL KUNGAHUSET
och ni som tycker att kungen är cool med alla hans bilar och fortkörningsböter....tänk på vems pengar han har handlat dom för....ja just det nu var det inte så jeffla coolt längre va?!

jag har ont i halsen åxå.....så ni ser, det är inte bara glamour i mitt liv (för det trodde ni va?) hahahh.

ps finns olika siffror......men kungahuset kostar ca 38 miljoner per år



Nu ska jag gå och rengöra kattbajslåda!!!

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Usch, håller med! Inte snyggt alls! >.<

Att ha en sån stor men ett litet hjärta på magen skulle var fint :)

2009-08-11 @ 17:04:06
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: adina

ah okej :P



hm.. tror det finns en del fördelar med att ha ett kungahus..

2009-08-12 @ 16:23:33
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0