Ceciliah Von Lady snork

Jag har mina misstankar om en graviditet.....magen är så mkt större, Pattarna större? kanske Emil är åxå osäker.








Känns mer orolig och vill vara uppi folk hela tiden.


Jag pratar om KATTEN! och OM hon är på smällen så är det säkert med en ful korthårig svart/vit katt som sprungit omkring och fjantat runt vårt hus.

Jaja det visar sig.....det innebar med facit i hand att vi gav p-pillren för sent.

Nu jobbar jag och det känns jobbigt, känns som jag skulle vara redo för en semester nu fast jag precis har haft en. men det är ju "bara" ungefär 100 år till nästa gång, så det är lugnt.
Håller på att moffar i mig massa godis nu som tröst.

Såg Lady Gaga`s krav lista inför hennes besök på yran ikväll....
här är några av dom 60 punkterna....

Lady Gagas kravlista

• 28 hotellrum

• Syrgas på scenen

• Dansmatta över hela scenen

• Påkläderska, så kallad wardrobe assistant

• Egna chaufförer

• Eget kontor

• Citronte med honung

• Stor säkerhet. Världsstjärnan är bland annat livrädd för paparazzifotografer och hade önskemål om att backstageområdet ska vara helt tomt så när som på scentekniker.

• Kompletterande scenutrustning

Emil tyckte det var helt ok krav....så nu jävlar ska det börja att ställas lite krav där hemma åxå!

Jag ska ha:

frukost på säng varje dag
helkroppsmassage 3 ggr i veckan
sluta jobba, vara lyxfru
egen shoppingbil
mini hund som heter fluffy
även jag ska naturligtvis ha en personlig påklädare.
även någon som tvättar mig.....jamen va fan varför inte dra till med någon som matar mig åxå.

Vill ställa till med något besvär nu med min fina lista, så jag nöjer mig lite blygsamt så här.

Ceciliah Von Lady snork

Ok lada  gaga får åxå vara med på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0