my precious!

Jag har slöat till lite med bloggandet, vissa dagar kan det blir 3 inlägg på en dag och sedan kan det dröja en vecka....men det tråkigaste som finns är ju fasta rutiner, så man får helt enkelt se när nästa inlägg kommer.

Jag är lite rädd för att bli en rutinmänniska iallafall en som har fastnat stenhårt i dom. tänk att alltid borsta tänderna med samma tandkräm, att alltid dricka hallon the på morgonen, alltid dra borsten exakt 35 ggr genom håret på morgonen.
NEJ! det går inte, köp olika tandkräm varje gång det är dax, drick oboy ibland och skippa att borsta håret någon gång bara för att du kan!

Fast nu kommer ju Emil att säga. BRA då kan du ligga på höger sida av sängen som omväxligsskull..... men tyvärr, det kan du fetglömma;) vänster sida är MIN bara MIN!! (vi hade delad vårdad om vänster sida under några veckor) men eftersom jag är tjurigheten själv så fick han naturligtvis ge sig och nu är den bara MIN!

vi håller på att renovera lilla toaletten på nedervåningen och åhhhhh!! så bra det blir!.....jag har gjort precis som man inte ska enligt regelboken, jag har svarta väggar i ett väldigt litet utrymme och stora kakelplattor på ett litet utrymme.....men Emil har erkänt han tycker att det blir superbra, och han sa; "du hade rätt som vanligt" så skönt när man har rätt!
Ni får se bilder då vi kommit lite längre fram i projektet.

Mina naglar fick lida då jag fogade iallafall, dom blev svart å fick klippas av!

EN FÖRE



EN EFTER



HÄR KOMMER EMILS EFTERBILD....JA JUST DET EFTERBILD....INTE FÖRE!



OCH EN FEJJABILD




Yeepp jag VET, jag har en lite ovanligare blogg än alla andra;)   MEN jag tycker det är mer intressant att se skiten under folks naglar än vad "dagens klädval" är och vart dom är köpt och vad det kostar. vad mini paris hilton hunden fluffy har gjort för framsteg, och vilket läppglans som håller längst vid ett maraton hångel.   ....det finns ju redan flera miljarder sånna bloggar

visst visst jag KAN vara fin jag också om jag vill, och jag är det ibland....









men hur kul är det, när man kan få fog fulla naglarna och förmånen att se ut som en sotarunge i ansiktet?!

adjöken på er!

ps. läste ett anslag på jobbet om svininfluensan det var olika tecken på om man hade drabbats....mådde skitbra innan jag läste, men nu stämmer det på varje punkt! Emil säger att jag är en smula inbillningssjuk, men jag vet inte jag!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, det var jäkligt fina bilder på dig :)

2009-08-20 @ 18:36:37
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï
Postat av: emma

fina bilder =)

2009-08-21 @ 00:21:23
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

hehe så sant :) fina bilder !§

2009-08-21 @ 01:06:32
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Håkan

hmm har du varit i kolsäcken och snortat nu IGEN ???



jättefina bilder...

2009-08-21 @ 08:10:00
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/
Postat av: Johanna

fan vilka fina bilder:)

men det heter ju don efter person;)

2009-08-29 @ 16:18:24
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Ilpo

nice pictures!!!

2009-09-08 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0