hej hopp!

Igår var vi ute på en lååång padllingstur....trodde inte 1,2 mil skulle ta särskillt lång tid, men det tog 3 timmar och sedan skulle vi cykla tillbaka 1,2 mil å hämta bilen. jag kan tala om att kl var över 23 och det var kolsvart ute....det är även GRYM träningsvärk idag, rumpan är knappt sittbar idag......vad gör man? jo vi tänkte ta en tur till ikväll;)

Har nyss varit på byggen å gjort hund å kattmats skyltar ute vid vägen....."köp kvalitesfoder till hunden för endast 3,44 kr per dag" det är ju grymt lite pengar så jag blev nästan sugen att köpa själv fast jag inte ens har en hund!
sen finns det ju naturligtvis ännu billigare, typ axess som jag köpte på granngården till min förra hund, som bara är skit.....iallafall blev det stora högar av min hund.....vid billigt foder så fick jag typ ta en ica kasse för att få plats med bajsen och dyrare kvalitetsfoder en vanlig hundskitpåse....så man lurar sig alltså själv!

nog pratat om det nu.

Min idol Mia Törnblom har börjat springa....hon gillar likt mig.... chokladtårtor.
och vi, jag å mia alltså.... tillhör inte dom här jobbiga typerna som kan dra i sig sötsocker och sedan ligga på soffan å fila på nagalarna, nej vi måste jobba för det! svettas!
minsta lilla pralin och man måste aktivera kroppen!
typ så här:



1st punschpralin (din lilla sorten) = 15 minuters löpning.
brukar man ge sig på 1 pralin? nej just det! efter en påse så ska man löpa i 3,5 dygn för att bli kvitt den!




Så nu jävlar ska det ske!! är så peppad!......  ja eller imorgon kanske, för ikväll ska jag ju paddla....

Ha en angenäm dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken blogg var det då? :)Som jag var länkad i menar jag? =)

Jo jag menar det, finns för många idioter i den här världen.. tyvärr.

2009-08-24 @ 16:09:56
Postat av: Susanne

Mia Törnblom är UNDERBAR!!!!!

2009-08-27 @ 17:21:25
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0