RUBRIK

Nyss inkommen från en GRYM springtur....förra gånger sprang jag fram som en elit gasell på fluffiga moln.
Men det var då det, idag hade jag min down period.

Jag sprang 2,5 km, men det kändes MINST som 9 km....jag sprang som en dräktig padda med träben....det gick altså inte så bra alls, sen höll jag på att spy av utmattning när jag kom hem.

Jag har förr kommit på att det INTE går bra att springa efter jag jobbat natt....men man jobbar ju rätt mkt, så jag kan inte ha det som ursäkt längre, jobbar hela helgen åxå, Emil gick precis på kräftskiva, men det känns ändå helt ok för mig att jobba.

Jag tänkte ha egen kräftskiva vid nån kommande ledighet framöver, kräftor är SMASKENS, funderar faktiskt på att åka å köpa en burk med kräftstjärtar redan nu, som jag kan smaska i mig i natt.....ja varför inte?!  jag gör ne!



MITT ALLT!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0