retfullt!

Nu har jag gjort ett IQ test
så här såg det ut:

Namn: boppan
Ditt totalresultat:
109
Resultatkategori: Genomsnittlig






IQ-beskrivande kategori

ResultatKategori
130mycket hög
120hög
110övernormal
90genomsnittlig
80låg-normal

Jag fick retfulla 109....bara EN ifrån övernormal, det hade känts så jävla bra och strutta omkring å sagt att man är övernormal....men det fanns väl en orsak till att jag var en ifrån och att jag inte skulle gå omkring och skryta med det.

Såg en jobbig film igår "i taket lyser stjärnorna" jag grinade å grinade å trodde det aldrig skulle ta slut, så se den inte!

Därimot såg jag Trolltyg i tomteskogen åxå häromdagen  å den är ju bara BÄST! så den kan ni ju se...inga tårar kom det heller!




Hejsvejs!





Kommentarer
Postat av: Lina

Var ute för samma sak....med " i taket lyser stjärnorna"....helt omöjligt att på något vis försöka hålla sig!!

Jag brukar aldrig gråta till filmer men denna hulkade jag mig igenom mot slutet.



Jag vågar inte göra sånna där IQ-test jag....vill nog inte få reda på resultatet :)

krama

2009-08-25 @ 13:44:53
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0