Onsdag!

Nu är det klädrensning på gång, det är så jobbigt.....kläder som jag kanske kan ha OM jag går ner lite i vikt, eller kläder jag kanske kan ha OM jag råkar gå upp lite i vikt!.....uhhhaaa! sÅÅÅ jobbigt med jag tog en allvarlig diskution med mig själv och förklarade att man tyvärr inte kan spara på ALLT....jag var faktiskt ganska lugn och psykologisk i min diskution.

Tycker även att det lukat piss i garderoben, Emil säger att det INTE gör det, så det kanske kommer nedanför fönstret eftersom det är öppet lite då och då. (jag hoppas på det sistnämnda)

Jolines plastkusin är här å hälsar på med hennes mamma Ida, dom sover här så det är kul, vi ska nog sticka iväg och fiska en sväng sedan.

diskusion, diskution
hur stavas det? det första ser mest rätt ut tycker jag...då får ni ha överseende med min felstavning för några rader sedan isåfall!



En sån här tänkte jag åka in och köpa i dag....ringer på claes olson för att försäkra mig om att det verkligen finns några kvar.....ja det gör det säger han och du har tur den har kostat 2000:- men vi säljer dom för 899:- jag höll ju nästan på att bajsa på mig av lycka! tills han säger.....å nej jag såg fel, dom är tyvärr slutsålda.....buäääää! livet går emot mig!




Kommentarer
Postat av: linda

nämen fy faan va surt, såna där gånger ska dom va skyldiga att plocka fram en ändå.

2009-08-05 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0