gammal som f#n

Jag såg en annons på blocket så här stod det:

En skänk från stenåldern
förmodligen över 100år gammal ,handsmidda gångjärn i luckorna,en kedja från ett kobås som stopp för locket,man tog vad hade på den tiden!! jag byter den gärna mot en nyare skänk/vitrinskåp i furu om nån vill det annars ge ett bud på den.




Och jag var ju bara TVUNGEN att påpeka detta! jag skrev:
Var stenåldern för 100 år sedan? Nu är jag ännu mer övertygad om att jag
sov på historie lektionen ;)

Och då skrev han tillbaka:
hej .. ursäkta utrycket men den är lastgammal... mvh per

ehh....men fatta att jag skämtade, ja vi kan ju inte alla ha samma humor, hur skulle det se ut, då skulle ju kanske ALLA skratta ihäl sig åt mina skämt och jorden skulle därmed gå under! så det finns alltså en rimlig orsak till allt.

tjingling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0