Amanda parodi

Jag har ännu inte hämtat mig från amandas blogg videor.....jag blev så uppihejsan över dom så igår så gjorde jag egna parodi video bloggar som jag tänkte bjuda på idag....jag verkligen bjöd på mig själv och levde ut mina skådespelar talanger och gjorde narr av henne....men då får jag höra att det måste läggas in via you tube.....och NEJ TACK där vill ju inte jag hamna! så tyvärr så har jag stått och åmat och grymtat i spegeln alldeless i onödan....fast jag måste erkänna, lite roligt var det ju faktiskt!
Emil som är den ende som sett min video fick sig iallafall ett gott skratt;)

Inatt sov vi i stugan, vi var även iväg på en sen kvällspaddling, såg en bäver åxå, den plaskade till som fan med svansen då jag närmade mig den, så jag höll på att vicka omkull med kajaken, blev livrädd!

nej nu blir det kökslucke renovering! kommer bli kanon ni får se före och efter bilder senare....håll er till tåls! (förstår att det blir svååååårt!)


Kommentarer
Postat av: Håkan

vill se videon :-)

2009-08-11 @ 13:18:38
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/
Postat av: sissi

så Håkan, klart att du ska få se den! har skickat den till din mail;)

2009-08-11 @ 13:37:55
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0