Pinsamheter

Vilket väder det är! har legat ute på skotern och läst "män som hatar kvinnor" hur skönt som helst var det!.
Sen var jag ut och sprang en sväng, mina hörlurar till min mp3 gick precis sönder, så då fick jag ta dom STORA som jag använder till datan, känns lite pinsamt att använda dom, men jag sprang åt ett håll där det är mindre befolkat.

Ju yngre man var dessto mer pinsamt var allt......kommer ihåg en gång då jag var på stan och handlade med mamma.
Alla innetjejer på min skola hade Lewis jeans tror det var, 501 tilloch med.
Så det ville ju jag åxå naturligtvis, så jag och mammsen begav oss till en butik inne i Ösd, och jag hör henne SKRIKA från andra sidan rummet i butiken (butiken var dessutom jävligt stor) Men Sissi här har du ett par Lowis 501: or det var just hur hon skrek och hur FEL själva uttalet var,  som var såååå pinsamt när man kanske var 13-14 år.
Men det där har gått över, jag skulle fan i mig kunna åka på en solsemester med mamma nu, vi har ju tilloch med varit på bingo tillsammans!

Så visst......jag börjar bli gammal, men eftersom jag hade lite vett att skämmas med mina stora högtalare på skallen idag när jag var ute och sprang, så är jag än så länge inte FÖR gammal!


Nu ska jag duscha sen jobba kväll.....gud så konstigt det känns!

ÄLSKAR min Joline och Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0