Jag har fått rabies!

Sitter på jobbet, jag är såååå trött och klockan är 03,16.....ibland är det en plåga att jobba natt, som nu....mina nya stackars ögon får slita ont av det här! dom undrar va fan jag håller på med

Men en sak som jag undrat över länge....det är att det finns ju faktiskt folk som är uppe frivilligt utan betalning vid denna tid, hur tänker dom? och framför allt.....what the hell are they doing?

Jag har fortfarande INTE bestämt mig för vilken mobil jag ska ha, detta är ju en sånt enormt stort beslut i mitt liv (nästan som att:       ska jag gifta mig? ska jag skaffa barn? ska jag ta lån på 2,9 miljoner? ska jag köpa en strumpebandsnok?)
så ni förstår problemet va? inte lätt

Ni läsare har ju inte kommit med några tips heller=(



Hoppas alla sover skönt i sina sängar, snart är det jag som ligger där (inte i din säng alltå) men i min och sover som en liten utmattad griskulting!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0