Snacka om avvisad!

Nu har jag lagt ansiktmask och duschat, härligt, känner mig som en ny människa!
Ansiktmasken skulle sitta i 20 minuter, så jag tänkte att jag skulle gå ner och hålla Joline sällskap medan den verkade......hon tittade  konstigt på mig  och frågar vad som hänt med ansiktet.....jag förklarar att det är en mask och då säger hon: "det där kan du hålla på med uppe" haha

Vi ska snart.....efter att jag plattat till min tjocka fluffiga  ponnylugg med plattången, gå på ica och köpa tandkräm, Emil tog med sig våran, så det finns bara Bamsetandkräm, och den är inte så god som barn verkar ha inbillat sig.

Nu är jag ledig i 9 nätter Kanske 8 om jag byter med Tina.....hur som helst så käns det lyxigt länge! Det kan vara jobbigt att arbeta natt, men det är såååå värt det när dessa underbara ledigheter infaller sig!

Just nu längar jag mest tills jag kan börja på med min stuga igen, jag har anmält mig till Ernst på tv:n för dom söker sommarstuge projekt i sommar....men då läser jag i dag på Aftonbladet att dom ska lägga ner Sommartorpet....TYPISKT!!! precis när turen hade kommit till mig, för jag känner på mig att det hade blivit jag!

Sätter in en liten före och efter bild på min stuga.....så kan ni ju se att det inte är nått litet prinsess projekt vi håller på med!









Inte riktigt klart men......STOR skillnad!

Vy ifrån altanen ut mot vattnet!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag satt först och garva och tänkte.."Men vad f-n växer det sten genom golvet"ja,där har dom göra!!Men herre gud vad fint det blev,snacka om skillnad då!:)

2009-04-01 @ 15:53:05
Postat av: Mamma

Oj vad mycket slit det är med renovering,själv känner jag mej lite delaktig i denna fina stuga.

2009-04-02 @ 18:17:48
Postat av: Richard

Jag känner mig också lite delaktig faktiskt!

2009-04-02 @ 21:07:52
Postat av: Marie

Ja jag gjorde ju det! Vilken hagga, men vad var det för galning han med den egna staden? Tok.

2009-04-02 @ 22:11:23
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0