Tina har mask

Klockan är 03,40 och jag sitter på jobbet och häckar, imorgon åker Emil till fjälls så då blir det lite ensamt. har ju älsklings Jolinen som tur är! Vi åker nog in till stan på lördag och hittar på ngt skoj.

Jag och Tina har spelat Yatzy, det gick så fruktansvärt dåligt så jag trodde att jag skulle få ett psykbryt, så vi tog en liten paus. Jag är ju liiiite dålig förlorare......mitt värsta dåliga förlorare minne är från då jag, min lillebror Rikard och mamma och Håkan var på golfbanan.    Rikard var inte så gammal, men gammal nog för att veta hur han VERKLIGEN skulle reta upp mig. Min mamma som litar på alla förde poängställningen och frågade oss hur många slag vi hade på varje bana....Min lille bror kunde säga 2 slag.....men i själva verket kunde det handla om 22 slag....så jag kände irritationen blev värre och värre, bana efter bana.....fast nu när jag blivit äldre så har jag faktiskt vuxit upp lite och sansat mig, helst otroligt!

Tina måste ha mask, för hon sitter här bredvid mig och ÄTER hela tiden!
Hittils:
Fil
nudlar
snus
hårdbrömackor
korv m mos
soppa

sen har hon ju inte varit inom synhåll hela tiden heller, så hon lär ju ha vräkt i sig en hel del som jag inte vet om åxå.


Kommentarer
Postat av: Håkan

hmm är detta smilet på andra sidan arslet längre upp i bloggen??

2009-04-04 @ 16:59:34
URL: http://aloepower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0