The cat is schizo

Idag är allt bara bajs, det är äckligt väder och jag mår piss.
Är yr i huvudet och vimsig (det är jag iof i vanliga fall åxå) men nu ännu mer, så jag var på HC och konstaterade att jag hade lågt blodtryck vilket jag redan visste, så då var det inget mer med det.
Känns nästan som jag ska få migrän, har haft det en gång förut, och då fick jag åka ambulans in  på akuten, jag trodde jag höll på dö av en hjärnblödning eller nått, bland det värsta jag varit med om!

Var påväg in till stan för en "umgås med mamma dag" men det blev inte så då. å ingen träning, men jag å Emil ska nog ta en promenad sen iallafall.

Jag har funderat lite.....jag tror att våran katt lider av ngn slags störning, hon verkar en smula.......... schizofren. Hon verkar tro att hon är en hund,
1. Hon bär omkring på saker i munnen
 2: kastar iväg och sedan jagar dom
 3. jagar svansen.....snart börjar hon nog skälla åxå.
 4. Hon är hur kaxig som helst
 5. anfaller oss när vi går förbi
 6. gömmer sig bakom grejer och tror att hon är osynlig. fast hon syns hur mkt som helst
 7. Vill sitta och titta ut genom fönsterrutan, bara det att hon ramlar ner gång på gång för att fönster brädan är för smal, och det är ingen smidigt fall, det är PANG rakt ner i golvet!
 8. Leker tittut leken bakom gardinen
 9. Fiser hejdlöst!

Så med andra ord är hon den coolaste katten som finns!


Kommentarer
Postat av: camilla

usch då! krya på dig och kom ihåg att du är värdefull / camilla=)

2009-04-08 @ 19:44:10
URL: http://thinktwicec.blogg.se/
Postat av: Marie

Glad påsk!!

2009-04-09 @ 12:26:31
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0