Påsken äro här med jobb!

Glad påsk på er!

Jag har inte fått något påskägg än, men jag hoppas att min pojkvän läser detta så han fattar att han ska köpa ett till mig.
Jag tänkte inte köpa ngt till Joline. hon får sjukt mycket godis ändå från alla håll, jag tror hellre på en liten present.



Ringde nyss på lönekontoret, där sa dom att mitt schema inte var inlagt som jag skulle jobba. men det är lugnt jag klarar mig utan 45 timmars storhelgs ob, kan väll bara röra sig om ca  4000:- i enbart ob. och det är ju bara en påskhelg, klart man jobbar gratis då!......jorå klart jag bryr mig, men det kommer att ordna sig!

Undrar några saker:

1. Får man kasta sin pojkväns kallingar i smyg om man tycker att dom är grymt fula?
2. Måste man bjuda respektive fast man bara egentligen vill bjuda den ena?

Jag klippte Emil på huvudet (måste klargöra för eventuella misstag)häromdagen....eller klippte och klippte jag rakade honom så det var inte så avancerat som det låter.
Men då fick han iallafall en "snibb"  liksom som en mussepiggsnibb ni fattar va? eller måste jag visa på en bild?
Han blev ju som ni kanske förstår hur söt som helst!










Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå

Visst kan man i smyg slänga dom fula kallingarna.(dom märker inget jag lovar)

Dela på en bjudning kan ju vara lite knepigt,tänk själv om Emil blir bjuden men inte du,ja bara en lite fundering.

2009-04-09 @ 19:28:00
Postat av: Åsa

Hej Bästa vän!



tänkte svara på dina frågor.

1. Får man kasta sin pojkväns kallingar i smyg om man tycker att dom är grymt fula?

Svar: JA det får man. Ja gör det nästan varje gång ja tvättar! Köper iofs nya så han hinner typ inte märka nåt ändå :)

2. Måste man bjuda respektive fast man bara egentligen vill bjuda den ena?

Svar: NEJ,man bjuder dom som står en närmast. Det e för fan ett kalas där man ska umgås med sina vänner,inte nåns pojkvän/flickvän.



Så nu behöver du inte tänka nåt mer på det här.



Puss Puss

2009-04-09 @ 21:14:55
Postat av: Håkan

hmmm är det därför man blir utan kallingar... men du!!?? klart du måste bjuda morsan kan ju inte bara bjuda mig...döööh keh

2009-04-10 @ 00:30:27
URL: http://wmgruppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0