Mobildjungel


Det är så himla jobbigt nu! jag tappade min mobil i gruset igår, hela displyen sprack och det är helt obrukbar!
Den var inte ens ett år gammal, och nu håller jag på att kollar runt efter en ny.....har hittat en sån här men då finns ju inte den i lager just nu på det billigaste stället och jag vill ju inte vänta i en evighet.



Annars en liten billigare variant är denna



Tycker inte om att  det finns många alternativ.....och det gör det ju VERKLIGEN i mobil världen!

Sony mobilen är ca 1000:- dyrare....ännu dyrare om jag vill ha den snart, ca 1200:- mera än samsungen.

Jag ska ha lite mer beslutsångest så kanske jag beställer någon inatt när jag jobbar.
har 3 nätter kvar nu, sedan blir det rödakorset utb i Sundsvall i helgen, och jobba ytterligare 3 nätter....en jäkla tur att man är så ung och stark och klarar av detta tempo!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan verkligen rekomendera Samsung U600, jag har en sån och jag ÄLSKAR den. Man vänjer sig vid tuchknapparna, dom kan tära på tålamodet i början men man lär sig hiiiimla snabbt. Den kan jag verkligen rekomendera. =)

2009-04-24 @ 09:42:30
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0