ingen rubrik

Då har man varit i stan med Tina och shoppat lite, bland annat en ny bilbarnstol till Joline, Och den den där luddriga tandkrämen som man ser på reklamen, den ser så fluffig och luddrig ut så jag bara TVUNGEN att köpa den, sprang och borstade tänderna på en gång då jag kom hem, fick knappt av mig skorna......men riktigt så bråttom hade jag ju inte behövt ha, för det var ju inte direkt någon  "landa på månen" känsla, det var som att borsta med vilken tandkräm som helst.

Imorgon ska jag jobba en kväll för första gången, känns väll sådär, jag är ju liksom en nattjobbare jag.


Ikväll ska jag på kärringgympa, på onsdag ska jag nog till Ösd och träna, sen box på torsdag, så nu måste jag komma igång inför beach 2009! sen blir det jobb precis heeeela helgen.


Kollade tester på bilbarnstolen nu när jag kom hem, har packat upp den och satt den i bilen.....bra ordning sissi, men den verkade BRA iallafall och det var ju det som var huvudsaken!



Tyvärr fanns inte denna fina färg, min blev tråkigt grå......men spela roll dååååå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grått är väl snyggt men säkerheten är väl det viktigaste för världens gulligaste Joline.Träna gärna med mig

kram

2009-04-06 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0