småseg dag

Då har jag varit på dagis och haft storstädning, grymt tråkigt var det! Allra helst att vara där helt själv åxå. Lite halvseg sedan Brunos fest igår åxå.
Men det var skoj, vi sjöng karoke, den ena dåligare än den andra haha.
Jag bäljde i mig litervis med vatten igår....så mkt att jag nästan kräktes, men det var nog det som var räddningen idag!


Nu spelade jag nyss alfapet och var inte många poäng ifrån roboten, woaw! jag håller ju på att bli en mästare på detta!
Vann även mot en helt vanlig människa och den fjanten stängde bara ner fort som fan då jag vunnit, jag tycker ju självklart att det borde ha firats med pompa och ståt....och att vi skulle ha haft en låååång diskution om min seger!....men så blev det alltså inte.

Här är lite bilder sedan festen igår;)



Lillebror Ricky



Storebror Bruno och pappa



Bruno och min ängel!



Självaste jag själv



Bruno



Dom nyförlovade!



Ritade till huvudsvålen på Bruno, så man kan se hur det blir OM han blir flintis;)



Mamma Bruno och Richard.....(DJ:n är inte släkt med oss) men det trodde väll ingen heller!



Mammas gubbe Håkan som av ngn anledning gjorde att vi kom sent till festen;)  hiihihi

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jaha.....och vem var den fjanten då??????

Vissa skyller ju på trötthet när dom ser att dom ska förlora...

2009-04-20 @ 07:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0