EN KAMP!

Då är helgens Röda kors utbildning avklarad. två helger kvar men dom kommer bli mycket roligare med MYCKET övningar. Det känns roligt att jag har fått med mig Gunilla och Runa på detta, vi har roligt tillsammans!

Jag har fått information om att min mammas råtthund Nina tagit sig en vattensnok.....vad säger man om det? beklagar eller grattar? mamman förväntar ju sig en reaktion..... det är ju lilla gullegrisen hon pratar om, så hon förväntar sig nog att jag ska reagera med: Woooaaaw! vilken superduper SMART och KLOK hund, nästan lite överinterlligent verkar ju den ståtliga hund honan vara!

Så vill nog mamma att jag säger.....men ist säger jag: kära moder! du måste ju nästan ha bajsat på dig! du är ju såååå livrädd för ormar!

Jag och min mamma och även håkan är inblandat och står på mammas sida.....har en liten kamp om katt och råtta.....nej förlåt hund menar jag;).....Skithunden Nina är ju mammas ögonsten.....och då måste jag och katten Elsy bräcka dom liksom!

Men när hunden Nina för första gången (och sista) hälsa på mig och sprang till sovrummet, hoppade upp på sängen, bajsade värsta rännskitedyngan och smaskade omkring i det, för att sedan hoppa ner på golvet och pissa på min matta.
Det MÅSTE vara svårt att slå det.....min Lilla underbara katt Elsy kan nog aldrig göra bort sig på det viset!

Nu ska jag hämta min söta smurfunge på dagis, vi ska nog gå och köpa en glass och gå till lekparken!


Kommentarer
Postat av: Håkan

hmmm orm??? vatten SORK...och vad jag har förstått så bajsar mer eller mindre alla Sveriges katter inne ?!!?!? i typ en sandlåda men ändå inne så därför borde du vara van vid BAJS lukten.. princessan Nina gjorde det en gång, hur många gånger har KF skitit inne?? snok?? hmmm först bajsar katter i lådan INNE gräver över med tassarna för att sedan slicka dom rena urrrk fick du så de så

2009-05-03 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0