tänk om....


Vilket väder man kliver upp till! underbart! så nu ska jag skriva i min blogg sen blir det frukost, och sen måste man ju faktiskt tillbringa dagen UTE!
Ska springa en sväng, var ett tag sedan nu, så det lär ju gå seeegt.

Sen ikväll blir det fest i stan, min bror ska ha förlovningsfest! kul kul!  där hänger man inte med, men man har ju lärt sig att ta det lilla lugna.....jag har ju blivit såååå otroligt mogen nu när jag närmar mig 30;)
 eller så kanske jag bara blivit feg, jag vet inte?

Nu kan man snart ta ut kajaken.....kom ihåg för några år sedan då jag tog ut den innan isen riktigt hade hunnit gå bort intill land, så råkade jag (även den smidigaste katten kan göra misstag) ramla i! gissa om det var KALLT! höll fan i mig på att dö! hade man med sig extra kläder? svar: nej....fick man åka naken hem? svar: ja.....jag har är GLAD att det inte var någon poliskontroll den dagen! eller att man typ körde i diken och inte kom lös.....tänk att gå upp på vägen helt näck och försöka fixa hjälp.....tänk på det ni!



Katten Elsy badade igår.....hon gillar det inte, med hon är duktig ändå! detta är en bild på en avlääääägsen släkting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0