Snaskigt!

Nu har jag varit duktig och varit ute och sprungit, det var JOBBIGT men jag gör allt för att inte mitt arsle ska se ut så här:



För faktiskt var ju inte det så läckert tycker jag!

Tina var förbi förut och körde mig och Joline till fiket och tvingade i oss massa onyttigheter.
Vi tänkte även spela lite ikväll och dricka lite vin, men jag byter ut Joline mot Gunilla.
Så om det blev komplicerat nu så sammanfattar jag.
Jag (Sissi), Tina och Gunilla ska spela ikväll och dricka lite vin......punkt slut om det nu.

Marodör katten även kallad KF av Emil (katt fan) har förstört mitt enda påskpynt! hade gjort mig för då, och vad är tacken för det?! påskris och fjädrar överallt!.....Jag och Joline hade faktiskt gått ända till gräsmattans slut för att finna det där riset!

Hej hopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0