Påsken är över...


Så då var påsken slut då.......bra, för det blev en hel del godis och det har jag hört är inte så bra för kommande beach 2009.  Jobbade ju dessutom hela påsken.

Igår var vi på påskmiddag hos min mamma och Håkan, smarrigt!

Min mamma, Joline och Emil var till bydalen medan jag sov.
Mamma berättade att när dom skulle åka liften så åkte mamma först för att ta emot Joline när hon skulle hoppa av liften. Men det hela hade slutat med att mamma hade försökt ta sig till nödstoppen men misslyckades och låg och kravlade på backen som en stinn  padda när Joline kom upp, Synd att jag var tvungen att sova, lät som det hade varit en bra dag!



http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Här är ett bevis på att man INTE ska döma på förhand.....tänk på det ni

Nu drar jag å Joline på byn hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0