Mc premiär! det betyder att sommaren är nära!


Idag har man tagit premiär åket på mc, åkte en sväng till stan och hälsade på mamma och Håkan.
Första gången jag åkte mc med Emil, så lät jag mitt hår fladdra i vinden när jag åkte.....ser ju så härligt ut på film.
Men det är på film det, i verkliga livet är det något helt annat.
Mitt hår var som en ihop trasslad flottig svintoboll, trodde nästan jag skulle få raka av mig håret.
Så jag lärde mig ett och annat efter den åkturen.

Sen har jag världens fulaste mc kläder. Emils gamla skinnbrallor och ännu värre en gammal skinnjacka i strl xxxxxl som är från stenåldern......så man är ju inte den läckraste med dom kläderna.

Men jag väntar på att min bror ska köpa ny utrusting, så ska jag få ta över den......den är ursprungligen från min pappa innan det, så den är ju inte direkt i nyaste laget heller, så tänk er då det jag måste åka omkring i nu......skit synd om mig!

På Måndag ska mamma å gänget, samt Emil och Joline åka till bydalen och åka skidor, jag åker med in till stan för att sova för jag har ju jobbat till måndag morgon, sen bjuder mamma på middag på kvällen.......jag är sååå kluven om jag ska strunta i att sova och följa med.....men det var ingen i sällskapet som jublade över den lilla idèn , dom trodde visst att jag skulle vara trött och på ett jävla humör.....HMMM....herregud vad tror dom om mig!
Jag kommer ju att förgylla dagen!






Ps tvingade Emil att läsa bloggen, sen fattade han att han skulle åka på affären och köpa gotta.....han är ju så söt och omtänksam!......iof är det han som har ätit upp det åxå, men ändå det är ju tanken som räknas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad bra att det kommit! Vad slutade notan på? :p

Ja det går bra att elda, inga problem alls =)

Ja du är så välkommen så, men kolla så jag är hemma först, vi får nog nyckeln till lägenheten redan nu till veckan, antingen tisdag eller onsdag.



Detsamma detsamma!!

2009-04-11 @ 23:18:11
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha,ja det är inte Cicci som att åka mc på film...inte särskilt luftigt och fylligt hår som där va??

2009-04-12 @ 19:25:37
Postat av: Anette

Är det där dina nya fina katter du skrytit om??

2009-04-12 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0