Långhårig, händig, social, välbärgad man sökes

Såja 4 nätter avklarade! det gick ju bra det. Måste ut i det härliga vädret snart! Jag är så blek, likblek faktiskt.....känns ibland även som att jag har lite likstelhet i kroppen åxå.....eller så är det bara för att den fruktade 30 års dagen närmar sig .....jag kanske håller på att drabbas av en enorm 30 års kris.....kanske kommer att börja dejta 16 åringar, operera bröst, läppar, fettsugning....ja listan kan säkert göras lång!

På mobil fronten går det inte bra, måste nog ha någon som säger "jepp den ska du ha" annars lär jag ju bli utan.

Jag tänkte att katten ska få småttingar när hon blir lite äldre, men jag hade ju inte tänkt släppa henne till vilken bonn tjuvs katt som helst! nej jag har ju lite krav, han ska vara långhårig, ha ett bra psyke, social, gentlemanna aktig med en bra bakgrund.
Hur gör man då? kan man sätta in en kattkontakt annons? Nä jag har då googlat på mitt problem men jag hittar ingen som vill att sina hanar får komma ut och vidareföra sina gener.

Ingen som vet någon som har en underbar hankatt som vill komma till om ca 1-1,5 år?

Jag trode det inte....kändes för bra för att vara sant, men jag är faktiskt ledig på Storsloken! då ska det fiskas och ev att man tar en liten drink åxå wiihoo det är ju bäst!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Japp,storsloken blir det :)För tillbaka till jobbet är man inte till dess ;)

2009-04-24 @ 15:02:50
Postat av: Mamma

tjipp





















hallo

ingen katt har jag men vilken hund Nina är hon tog en vattensork på 500 gr Håkan sa att när han hade rottisvalpar vägde dom 350 gr o den här var större kul va.Synd bara att vi inte tog kort.

Puss från din kära mamma

2009-04-28 @ 21:26:38
Postat av: lotten

köp inte samsung med tachknappar! dom går sönder,jag har haft en sån,och micke oxå.men däremot så kan jag rekomendera den andra telefonen som jag oxå vill ha ;) en kompis har den,och hon är nöjd!

2009-04-28 @ 23:53:59
URL: http://lottenjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0