Ingenting

Så då har man varit hurtig och varit ut på en långpromenad....Gunilla ringde vid halv 11 och undrade vart jag tagit vägen.....jag hade somnat om, hehe jobbigt att vara världens mest morgontrötta människa.
För det är jag nog, när jag var liten och gick hos dagmamma så fick jag gå och lägga mig på soffan och sova till lunch...sen kunde jag kliva upp och leka med dom andra.
Så det är nog inte så konstigt att man har ett nattjobb.

Ska till Hammarn i em och klippa mig....sist jag klippte mig, tonade och slingade, var det ingen som ens märkte att jag hade gjort det. TACKSAMT!
Tänkte ev göra ett test....inte duscha, inte borsta hår och tänder,  inte raka mig och träna som aldrig förr i 2 veckor och se om folk märker ngn skillnad?  Emil lär ju kanske göra det iaf=).....nej skippar nog det, kan ju bli slitningar på förhållandet!





Kommentarer
Postat av: lotten

Kikar in en sväng :D

hehe prova på betapet.se :P där e jag å dan med å flera kompisar ;)



2009-04-15 @ 15:39:00
URL: http://lottenjakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,men där på kortet känner jag igen dig..du ser så ovanlig ut på kortet du lagt ut som profilbild :)

2009-04-15 @ 17:00:06
Postat av: Sissi

hahah gnägg gnägg gnägg din anonyma lilla fucker!

2009-04-15 @ 21:48:37
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Anette

F-n..det blev alltså inget skoj när du städade...jag satt och önskade något ont över dammsugaren eller nått :D

2009-04-16 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0