Börjar komma tillbaks till livet nu.....

Nu så här 00,38 på natten känner jag hur livet börjar komma åter till mig. jag har varit riktigt döende idag, men som tur var så gjorde min ungdom att jag klarade av denna bakisdag.

Har kollat på en snyft film "vid din sida" med Julia Roberts......var ju naturligtvis tvungen att gråta lite här och var i filmen.
Elsy låg på magen och tröstade.

Nu hör jag att den lilla ögontjänaren är på diskbänken och äter från en tallrik.....dom är verkligen sånna, vet precis vad hon får och inte, men när katten är borta dansar råttorna på bordet!
Jag håller på att lära hon att inte gå in i sovrummet, så nu ligger hon tjurigt precis på tröskeln.

Nej nu blir det sängen sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0