Är pågång!

Nu har jag varit och boxats.....fick en länk av håkan (apropå träning) som påminde jäkligt mycket om mig insåg jag då jag såg den....här är den   http://www.snabbstart.com/film/7c2f4793e1

och med den lilla filmsnutten (som påminde om mig) så har jag inte så mkt mer att tillägga för denna kväll.
Är svettig som en bäver efter boxningen så nu blir det duschtime!




Någon som såg grannfejden?  riktigt smaskig granne hon verkade vara då!

Jo Anette det blev faktiskt ngt med dammsugaren, det hade fastnat en träbit i munstycket som jag for omkring med i hela huset som en tok....så den sög ju liksom inte så bra då, så det var bara att göra om det......det är ju nästan som voodoo! tänk BARA bra tankar om mig nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hehehe,ja det var den jag kanske onda över ;)

2009-04-17 @ 11:52:46
Postat av: Anette

Såg filmklippet..du menar att ni är brun båda eller??Hehehe

2009-04-17 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0