AAAAHHHHHHH!!!!!


Det blir 2 inlägg idag men jag MÅSTE bara få detta skrivet.

Jag har suttit och spelat alfapet  på nätet (www.bukar.nu) hur roligt som helst. finns jättemånga spel där.

Man kan spela mot både robotar och människor, och dom som spelar har varit så duktig. man förlorar mest hela tiden tyvärr.....

Men hör och häpna, jag vann nyss, ganska storslaget också!!! jag blev överlycklig, kände att denna dag var en BRA dag och jag kände mig som en Einstein!  .....och då avslöjar fanskapet att han är 10 år!........


Nä nu ska jag å Joline ut och hitta på nått!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hehehe,ja det var ju att förstöra den lyckan då:D

2009-04-15 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0