Tips till eltandborsteanvändare

Idag har jag rengjort hållaren till min eltandborste, tänkte att jag skulle lägga in en bild på bloggen hur det såg ut, men då skulle förmodligen ngn anmäla mig till rent hus.

Jag har svurit över den personen som konstruerade själva hållaren eftersom den varit så svår att rengöra, men jag har efter lite närmare koll hittat en superhemlig lucka, när jag kom in i den, så fick jag mitt livs chock!!!
Det var det en slemmig sörja av guck! meningen var väll att man skulle ha öppnat där och rengjort någongång.

Jag har sett mycket äckligt i mina dagar i det yrke jag har....men jag tror fan att det här tog priset!
men nu vet jag var den superhemliga luckan sitter och jag har lovat min tandborste att den ska få stå i en ren hållare i fortsättningen, thats a promise!

Idag ska jag iväg och boxas, håller på att laddar nu, så Gunilla....passa dig!

Jag råkande vinna i kortspel igår, tyvärr handlade det inte om pengar, för hade det gjort det så hade jag förmodligen åkt hem luspank.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0