Tjipp Tjopp!

Ja då sitter man på jobbet igen då, i fredags var det ju personalfest så då tog jag ledigt.
Jag ska ju naturligtvis ALLTID gå hem sist från en fest, så jag kom väll hem strax innan 4 på mogonen.
Och då hade jag sjugit karoike mest HELA kvällen och natten.

När min bror fyllde 30 så var det åxå karokie, och då sa jag att jag ALDRIG skulle ställa mig och sjuga, ÖVER MIN DÖDA KROPP!.....men efter några öl, så var det ju ngn som kom smygandes upp på scenen, och efter några sånger så, var scenen MIN....bara MIN, ingen hade längre ngn chans att få sjunga.....och det mest pinsamma i kråksången är ju att det finns på film, det är ju förjävligt jag kan måste komma med grova hot om inte den filmen försvinner, kanske måste muta ngn. för GUUUUUUD vad pinsamt om den skulle spelas upp för ngn.
(tyckte ju själv att jag lät som Celine Dion den kvällen, Men andra källor säger ngt helt annat)

Så dagen lärdom: man ska aldrig säga aldrig

Har köpt ny bil, ser ut ungefär så här men en helt annan färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0