Ceciliah har skaffat sig en BLOGG!!

Jaha, då ska vi se......Är ju HELT ny på det här, och att lära gamla hundar att sitta kan ju vara jävligt svårt.....men det kan ju gå, vi provar!

Tråkig text....går den att ändra? ska trixa lite nu då, vänta lite.....äh skit samma jag får fråga nån superbloggare vid tillfälle.

Jag har faktiskt bloggat för ett tag sedan, på Lunarstorm, men då jag var nästintill pensionär och rädd för att uppfattas som pedofil, så blev det liksom slut på mina skriverier där, men det var ju faktiskt ganska roligt, så nu har jag uppsökt denna mogna bloggsida ist, jag är säääääkert, verkligen INTE älst här!

Jag känner ju nu att jag har huuur mkt som helst att skriva, det vill liksom bara ur mig, men jag måste försöka lugna mig lite, för vem vill läsa en blogg som är som en hel roman? nej det vill man ju inte, sen kan jag ju inte riskera att få idè torka resten av veckan.....så gott folk, adios!

Ps till nästa gång har jag säkert lärt mig jättetrixiga grejer! typ att ändra teckensnitt, kanske lägga ut  en bild på mitt superprojekt som jag håller på med, osv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0