Varför precis just då?!

Åkte skidor, för första gången iår, det gick ju faktiskt bra! jag åkte som en gud i hela 5 Km.
Jag mötte EN person på hela tiden, och precis DÅ var jag ju tvungen att tappa balansen, och se ut som en jävla nybörjar padda....Det är iof det jag är....men det retsamma var ju att det gick så BRA tills jag mötte den här personen, och sedan inte ETT enda misstag efter det, det var ju nästan som att jag ville slänga mig i en snödriva i protest!

Idag är det kraftiga plusgrader, så då har jag bestämt att man inte kan åka skidor, så jag hoppas på morgondagen ist. Då ska det dessutom åkas till Ö-sund för att shoppa, ska köpa lite julisar till Joline, Förutom att det är det bästa som finns.....(att ha barn alltså) så är det jäkligt praktiskt när man kommer till juletider, för julklapparna är ju liksom redan klara, Det är ju klart som fan att ALLA vill ha kort på Joline i julklapp!

Hittade en sån fin bild från min stuga, Min stuga ligger i Lillsjöhögen, bara ett stankast från vattnet, och nu vill jag ju att det bara ska bli vår, så jag kan vara där och fixa, det är så mkt att göra där, men min kära sambo har hjälpt mig otroligt mycket , och mycket är redan fixat, men mycket återstår fortf.



Ps jag höll precis på få en hjärtattack.....när jag skulle publicera så blev det error! Men som tur var så låg det kvar, gud så fiffigt! det besparade mig ju ett helt frispel, tack så mkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0