tandlossning, räkningar och en massa tro hit och dit

Nu är helgen avklarad! tyvärr bara ledig 2 dagar, varav jag sov bort halva en den ena dagen. Jobbar julafton och juldagen, men jag har ändå inte Joline, så det gjorde inte så jättemycket.

Jag tycker att det är väldigt märkligt att ALLA räkningar ska komma strax innan jul, alla oväntade utgifter, väntade, ovälkommna, välkommna, ja dom kommer alla på den minst lämpliga månaden på året.

Har drabbats av tandköttsinflammation åxå, så till råga på allt kommer jag säkert tappa varenda tand, och måste ha en gamlings protes, som ramlar ut så fort jag öppnar truten.....jamen GOD JUL då förihelvete!.......nej nu överdrev jag nog en smula och gick händelsen i förväg, det kommer nog att gå bra, jag har ju inte gjort något ont, så varför skulle JAG bli straffad så?!

imorgon ska jag åka in på bio! har inte kollat bioprogrammet än, men nått bra måste det ju vara......iof så sa jag sist att "Arn" MÅSTE gå på en vardag kväll........eehhhh det gjorde den inte.....så då gicks det på en film bara för att man liksom inte skulle ha åkt 10 mil i onödan, och då blev det Mirrors......kanske bland den sämsta film.....skrämsel effekten fanns, eftersom jag höll på att bajsa på mig ett flertal gånger, men det betyder INTE att den var bra!

Så? ja jag kanske ändå SKA kolla in programmet innan jag åker istället för att tro en jäkla massa saker. man vill ju inte vara sämre än att man kan lära sig av sina misstag=)

Nej detta börjar nu likna en roman, så adjö på er, och ha en riiiiiktigt underbar jul!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

hade ni bjudit mig till resan så kunde ajg ha blivit ditt största fan här....men du din tandlöse faan- ha en god jul ädå ;-)

kramar från gröna stockholm och en ensam jul i vällingby

2008-12-23 @ 02:08:16
Postat av: Sissi

Själv jobbar jag ju på jul, annars hade jag ju såklart bokat ett privat plan åt dig, som snabbt och smidigt hade tagit dig hit, men jag jobbar ju, så jag får ju ändå inte träffa dig, så då föll ju liksom hela idèn med det=(

Tack för vykortet! krams

2008-12-23 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0