Resan äro betald!

Nu är resan betald och klar, jag och mina älsklingar åker till Kanarie öarna den 15 Januari! det är ju inte eveigheter dit! Härligt! Fast å andra sidan så skulle ju inte lite längre tid skada heller.....för det var ju det här med bikiniformen.....Hmmmm, äh alla andra har säkert lagt på sig ett rejält späcklager efter jul, så det är nog lugnt!

Kl är just nu 01:41 och jag jobbar.....ja jobbar och jobbar, jag sitter ju iallafall på jobbet.

Hyrde en film häromdagen och när jag kom hem och läste på baksidan så upptäckte jag att jag hade sett den bara några dagar innan.....DUKTIGT!
Den var hyfsat bra, men eftersom jag är senil är det ju bara att fetglömma att jag skulle kunna komma på vad den hette och kunna rekomendera den. sorry, undrar hur jag blir när jag blir GAMMAL PÅ RIKTIGT!

Lägger ut en häääärlig bild dit jag ska....kanske inte precis exakt dit.....men kanske inärheten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0