Ny Icakärring som kan dra!

Åter igen på ica....parkerar utanför, en kärring kommer och skriker, och frågar om det inte finns några ytor i stugun, Jag fattar ingenting, och frågar om hon tycker att jag har parkerat för nära?.....och om jag har det, att jag kan flytta på mig. 
Hon  skriker till sin stackars man: "micke kör framåt så jag kan sätta mig i bilen!"  Jamen gott nytt år på dig med din jävla harpa.....jag tröstar mig med att hon måste ju faktiskt försöka stå ut med sig själv i ett helt liv! men fy fan vad hemskt!

Jag är även jävligt irriterad över att jag aldrig finner mig med vad jag kunnat säga i sånna där situationer Tex hade jag kunnat säga: " men är du så jävla fet att du inte ens tar dig in bilen kanske då ska GÅ hem".....men nädå....jag står där som en fjant och frågar om jag ska flytta på mig.  (jag var kanske lite nära den andra bilen, men absolut inga problem, jag tog mig ju ut ur bilen helt obehindrat! Och OM jag nu stod för nära, var det så jättehemskt? jag har ju ratt på bilen så den går ju att flytta, vaför hetsar vissa människor upp sig så mkt? tänk om ett RIKTIGT problem dyker upp? men hur ska dom hantera det då?

Ja nu är det snart ett nytt år! Vi hade försenad julafton här i förrgår. Joline fick så mkt julklappar att hon nästan höll på att kvävas i allt papper, det blev FÖR mkt kan man säga. bästa kanske vore om man går ihop och köper lite dyrare julisar, än 250 stycken plotter grejer som går sönder efter 5 min.

Det var iallafall en jättemysig försenad julafton, tomten tog sig tid att komma och allt!


Ha en gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0