Några ord om att vara bakis....

Vilken tung dag! kom hem ifrån kort spelandet vid 4 imorse, drack några öl, så då måste man ju naturligtvis bli såååå dålig dagen efter, Min kära sambo, som aldrig blir dålig, fick sin "måste göra allting idag" just idag. den inträffar ju inte så ofta, men just idag när jag var som dåligaste, så infann den sig alltså, urk!

Bara att andas, att dra in ett andetag och släppa ut andetaget, är ju skitjobbigt, det vet ju ALLA som blir så här bakis.

Nu håller jag på att vänta på att sista avsnitten av bonde söker fru ska börja, har inte följt alla avsnitten, så jag har ingen aning hur det går, Robinsson ska tydligen börja igen, kul!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo

Finns bara ett att göra något åt detta problem

Drick ingenting kanske ett glas skulle räcka.

Bara enkelt tips i all välmening.

kramar från som varit med om samma sak.

2008-12-14 @ 09:53:35
Postat av: Åsa

Trevlig blogg kompis! Den ska jag följa :) Alltid!

2008-12-15 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0