Men hur står det till?

"Fängelseledningen bjöd in barn att uppträda för några av Sveriges värsta pedofiler.

Efter luciatåget i fredags sa några av fångarna:

- En sån skulle man ha."

Hur kan man låta barn ställa upp som lucia i ett fängelse med pedofiler? ska fångarna få någon slags belöning eller hur fan tänker dom? det är ju fruktansvärt! blev inte föräldrarna informerad heller om vart barnen skulle? för om dom blev det, blir jag ju mkt fundersam hur dom tänker när dom låter sina barn bli inspanad av peddon, sjukt!

Det finns så mkt konstiga människor i den här världen, vissa ganska nära åxå, men man måste försöka att inte låta tankarna gå för mkt till dom personerna, för varför ska dom få förstöra ens vardag? Nej, umgås med folk du mår bra av, och önska dom du inte mår bra av ett bra liv, försöka att inte tänka på dom, och lägga sin energi på positiva saker istället! så det var dagens kloka ord! ibland är jag ju så jävla klok, men det kan åxå vara så SVÅRT att följa sina kloka råd=)

Jag längtar tills jag, min lilla smurftjej och älskade sambo ska åka utomlans! (svärfar ska med åxå, blir skoj!)
Komma ifrån ett tag och tänka på ngt heeeelt annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0