jobbiga dagar, självförvållat? kanske, lika jobbigt för det!

Oj oj oj, jag var ut med en kompis på krogen i fredags, och det är ju knappt att jag har återhämtat mig än! jag måste ju vara för gammal för att hålla på med sånt där! Nej jag har nu bestämt mig för att jag är ingen krogmänniska och ska hädanefter INTE dricka mig så pass full igen, usch vad hemskt!
Jag och min kompis hade riktigt roligt, men när det drabbar en i 2 dagar efter, så är det ju inte riktigt värt det!

Jag har gruvat på mig 2 dagar för att gå in på mitt konto för att kolla saldot, tänkte att det kan ju inte finnas många kronor kvar där, efter en sådan praktfylla..........jag hade gjort av med 218:- och då hade jag bjudit min vän på en drink....med andra ord kan man säga att fyllan började innan krogen, eller att jag inte tål så mkt haha.

Har åkt slalom idag, hur roligt som helst! ska lära Joline nu åxå, för hon kommer att få sin nya slalomutrustning imorgon för då ska det bli julafton här!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0