Jag å Gunde Svan!

Jaha ja då sitter man på jobbet, kl är 06,20 och jag får snart gå hem å sova som en liten gris, ska bli skönt!
Nu är man ledig i 7 nätter, så då ska jag öva på min längdskidåkning, tänkte bli någon slags ny Gunde Svan.
(den som har sett mig åka, skulle nog betvivla starkt på att det kommer att hända) ser ut som en stapplig liten dagisunge som är ute på sina nya skidor för första gången! men vadå.....ALLA har vi faktiskt varit nybörjare!

Tack för kommentarer i bloggen, men står ni på gamla otäcka, otrevliga, kärringars sida istället för min, så kan ni lika gärna vara tysta ;)

Nu larmar det så då ska jag gå och göra det jag faktiskt är här för att göra, jobba alltså!

Ha en UNDERBAR dag!

Lägger ut en läcker bild på GUNDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0