Hmmmmm

Nu börjar strax Idol.......Enligt vad jag tror så kan det ju bara gå på ett sätt. lilla Maltan måste ju vinna,
Men å andra sidan, så är ju vissa i det svenska folket inte riktiga.....rösta ut Anna och låta Johan vara kvar?
HERREGUD! små tonårsbrudarna fick till slut på pengar i kontantkortet tack och lov!

Nu ska jag gå å äta Fiskgratäng och sedan sparka till Gunilla och Tommy för att sedan vinna i kortspel;)

Ha en angenäm Fredag kväll vettja! det ska jag!

Längtar grymt efter min lilla snorpa nu! hon är ju så fin!


Lägger ut en bild på lilla familjen, så här kan man se ut om man hamnar i chock och tror att Joline ska springa rakt in i kameran.....man kan som ni ser se lite olik ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0