Gamla damer (nu var jag snäll i mitt ordval)

Måste berätta..... för några veckor sedan var jag på affären och stod där tålmodigt med min dotter framför mig i kön och väntade på min tur, rätt som det är känner jag ngt som stöter till mitt ben hårt, jag tänker inte mer på det, för jag tror att det är Joline som joxar på med ngt, men sen känner jag det igen.....fast ännu hårdare. jag vänder mig om och det står en äldre dam och försöker få tag i en påse.....problemet var ju bara att jag stod i vägen.....jag tar ett ljupt andetag och flyttar mig. Sedan när hon fått tag på sina påsar känner jag henner armbåge i ryggen och hon nästan klänger sig upp på bandet för att få tag i en sån där pinne som man lägger mellan varorna, Jag känner mig nu ännu mer IRRITERAD, men jag säger inget, sen hör jag hur den där pinner dunsar till på bandet, då har hon kastat fram den på bandet, sen grymtar hon och kör in i mig några gånger med vagnen, då säger jag lite halvlågt "oj vad vi trängs idag"

Men vad i helvete är det med mig då? Jag hade verkligen lust att karata ner na! men jag hade väll åtminstånde kunnat säga åt på skarpen! nej nu i efterhand så irriterar jag mig på att jag inte sa till henne, hoppas jag hamnar framför henne en gång till snart, men hur stor är den risken då?
Men då jävlar ska jag ställa till med att jävla liv! hahahahah

Det stod en framför mig och höll på att betala, sen hade jag Joline framför mig, och sedan jag då förståss och tackan bakom mig.....vad trodde hon? att det skulle gå snabbare om hon mejade över mig?
vad hade hon bråttom till? jobbet? nej tror inte det för det såg ut som det hade kunnat vara 30 år sedan hon gick i pension.

Nej gamlingar, jag tycker så mkt om de flesta av er, men vissa måste ju försöka förstå att de inte är några gudar och snällt får stå och vänta i kö som alla andra.

Nu ska jag på HLR utb på jobbet, roligt!

Ps jag ser ju att det är folk som läser min blogg men ni kan väll vara snäll å lämna en kommentar det vore ju roligt=)

Kommentarer
Postat av: Richard

Hon vill ju bara hem. :-(

2008-12-08 @ 17:49:11
Postat av: Mamma

Ja men Sissi, man får träna sitt tålamod en sån här gång.Ta det lungt i kön tänk positivt kanske hennes kVad vet man

att låg för döden så hon måste fort hem.

2008-12-11 @ 14:43:44
Postat av: Richard

Jag instämmer med signatur "Mamma".

2008-12-12 @ 17:16:58
Postat av: Sissi

Men vad menade"mamma" egentlien?

2008-12-12 @ 19:51:00
Postat av: Marie

Hahahahaha.. Stackare.. Stå upp för dig Sissi. =P Rolig historia iaf..

2008-12-18 @ 22:56:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0